popgeo a spus:
Am vazut respectivul topic, dar acum urmeaza implementarea mai serioasa.
Am putea pune un topic in care se prezinta furnizorul si se fac update la oferte si alte chestii...
Si unul numai de feedback pt acelasi furnizor...de ce, pt ca de exemplu la unii funrnizori nu este topic de "furnizor" dar poate fi de "feedback"....
Adica e bine sa se centralizeze lucrurile si sa se stie ca X ...vinde, nu e pus la furnizori.. (poate totusi il punem).. si la sticky pe prima pozitie e si ratingul... sa vada lumea usor daca se risca mai mult sau mai putin.
Cele doua topicuri pot fi relationte prin sticky, unde sa se zica.... topicul de rating este aici... oferta si updates este dincolo....
Da am patit sa dau banii la o firma externa si sa nu vina... i-am sunat si mi-au returnat banii...altii au cautat unde e pachetul si pachetul se pierduse pe drum...si aia mi-au returnat banii.
Comentarii va rog...
popgeo...
1. topicul pornit de cornelia e de anul trecut. Daca trezea interes ar fi fost multe postari pe acolo...d'aia m-am gandit la alta abordare.
2. cu centralizarea...n-am reusit sa punem umarul sa construim un centralizator de furnizori... unul in care sa fie si notati fiecare in parte mi se pare deja o etapa ulterioara.
3. firmele au de ceva timp rubrica dedicata lor in care sa-si prezinte ofertele si sa primeasca feed-back. In afara de povestea cu crinii asiatici care a fost "mutata" acolo alte firme n-am vazut inca.
4. Daca ai o idee de concepere a unui topic care sa centralizeze si sa calculeze un astfel de rating al furnizorilor deschide-l si eu il fac sticky si te sprijin.
5. Ca observatie...ai idee cat de greu e sa tii un topic... on-topic fara sa stresezi toti participantii la discutie...?
6. Cei de la kpr de care ma plangeam ca mi-au luat banii si n-au trimis raspund si foarte greu la mailuri (o medie de 2-3 saptamani). Ultima oara (acum vreo luna) cand i-am intrebat de sanatate mi-au zis ca o sa trimita comanda "soon".