reclamatii furnizor faragaut

Stare
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

tzushuca

Member
aoooooleu

zilele trecute eram tentata sa sac si eu o comanda la acest individ ca om sau domn eu una nu o sa-i mai zic dupa cele citite mai sus
si nici roman nu i-as mai zice,pt ca mai exista romani seriosi si de omenie in tara asta
tre sters din listele de furnizori
si dupa asemenea jigniri aduse doamnelor de aici ar trebui scos de pe forum
nu asteptati sa intervina si sa-si prezinte scuzele sale, nu e genul
si chiat va rog, pe viitor ,daca se mai intampla sa primiti asemenea mesaje private sau asa raspunsuri la telefon de la un furnizor trebuie repede facut public acest lucru
vai ce nervoasa-s
 

tzushuca

Member
?

si cum adica sa ceri 3 bucati si sa-ti trimita 5?
sau o albizia in pluuuuuuuus?
eu as merge la el la magazin si l-as face de ras
 

gomez99

Well-Known Member
as vrea sa-l secondez pe melu cu citeva idei
un rating implica niste elemente comune care se evaluaeaza, mai mult sau mai putin subiectiv, de fiecare. mie poate sa nu imi placa faptul ca un furnizor e prea tipicar, altuia poata sa ii convina. si criteriile trebuie definite foarte clar - pt cine cumpara de pe ebay, ar fi un exemplu concret. si sint de acord, nu e usor sa moderezi un topic ca asta. se cere multa rabdare si aspirina, ca oamenii sint oameni. in plus, e de tinut minte, ca pe un forum privat, relatiile [intre cei mai multi dintre membri] sint altele decit pe un site de vinzari.
un post de reclamatie e altceva. nu poti pune anatema pe cineva numai pentru o singura postare negativa, chiar daca e corecta - ma refer la kpg. nu zic ca nu sint laieti [metoda lor de a face rost de unele seminte mi se pare cel putin amuzanta], da e o singura experienta si fiecare o poate interpreta cum vrea. [e un exemplu adus aici in discutie, nu le iau apararea]
alta e cind mai multi insi se pling de ACELASI lucru referitor la ACELASI furnizor. aici procedura mi se pare limpede. dupa un numar prestabilit de plingeri i se trimite omului un mail sau un pm si i se cer explicatii. functie de ce zice el, se mentine anatema, se iarta sau se da un ban - se baneaza IPul - pe o anumita perioada. e o procedura pe care o folosesc mai toate forumurile. In cazuri grave se poate chiar afisa in clar numele persoanei undeva, pe o "lista neagra" a forumului.
acu as mai zice 2 lucruri:
fiecare furnizor are DREPTUL sa isi faca o politica proprie de vinzari pe care e OBLIGAT sa o comunice limpede de la bun inceput. imi convine, cumpar, nu, nu cumpar. Daca nu o face cunoscuta, am tot dreptul sa il banuiesc de oarece.
este o mare diferenta intre un furnizor cu probleme de comunicare sau chiar de organizare si unul neserios in sensul frauda.
 

dana

Member
:rofl: :rofl:

Corect gomez si oricum situatia de fata e mai mult decat evidenta :)
Cu atat mai mult cu cat exista utilizatori care l-au vazut pe respectivul frunzarind forumul.
Iar tacerea este intotdeauna un raspuns - in acest caz in defavoarea lui si foarte rau face.
Daca cineva este bine intentionat , atunci sare imediat si se apara; reversul - " m-au descoperit,tacerea este sanatoasa,pacat ca n-au fost mai multi fraieri,alt formul la rand poate mai pica si altii in plasa"

Acum,aici, fiecare isi varsa naduful si bine face sa nu mai se fraieseasca si altii dar,pararea mea este ca daca domnu' impricinat considera ca este o scapare ,desi nu singulara , si isi propune ca pe viitor sa evite acest gen de discutii, dadea macar un siungur raspuns.

Concluzia mea - daca are o mica afacere - marketingul si strategia lui de dezvoltare sunt ZERO cu cele mai mari letere posibil - si singurul lui ideal - TEPELE si IMBOGATIREA PRIN FURAT.

scuze de literele mari
 

popgeo

Well-Known Member
Membru staff
Moderator
iraira a spus:
Of, e rau cand unii oameni care pareau de incredere te dezamagesc asa...domnul parea un bun specialist, nu ma asteptam...dar e bine de stiut, cine mai comanda la el o face pe propria raspundere :(
Probabil ca e bun specialist...insa la relatiile cu clientii si corectitudine pare a fi chiar invers. Eu zic ca subiectul Faragaut e cam clar....nu trebuie sa ne incurcam prea mult in detalii zic eu pina nu stabilimi un fel de sablon...
Trebuie stabilit un protocol pt mai toti care vind pe forum... Poate sa existe eventual si topicul Reclamatii si Multumiri in care sa se faca si ratingul ?
 

popgeo

Well-Known Member
Membru staff
Moderator
Melu, cred ca nu superi pe nimeni daca spui un punct de vedere. Ideea e urmatoarea: Topicul Reclamatii furnizor Faragaut e destul de clar zic eu... dar nu e neaparat reprezentativ.
Ceea ce spun eu este ca ar trebui sa facem un protocol destul de clar in care actiunile de vinzare a cuiva pe forum trebuie sa lase urme vizibile.
E un fel de "responsabilizare" a celor care vind...
Propun sa facem un topic de Reclamatii si Multumiri in care cei care au cumparat sa poata spune "mersi, am primit ceva fain si mi-a fost si de ajutor sau ...nu am fost multumit, ba si mai rau m-a facut in fel si chip... pt FIECARE Furnizor, mic sau mai mare.
Ideal ar fi sa se raspunda la mai multe intrebari privind calitate pretz si serviabilitate in asa fel incit sa ai o imagine mai clara cu ceea ce se intimpla cu adevarat dar daca din punct de vedere tehnic nu e posibil e suficient si un subtopic pt fiecare furnizor in topicul "Multumiri si Reclamatii"
Stiu ca nu e usor de administrat dar cred ca e chiar in interesul membrilor forumului sa stie mai multe despre un furnizor.

melu a spus:
Desi nu sunt in nici un fel implicata in vreo comanda la acest furnizor faragaut as incerca cu persiunea dvs sa-mi dau si eu cu parerea... Cu toata stima Popgeo eu cred ca ne complicam inutil cu acest rating/chestionar pe care il propui... ne abatem de la fapte.. Un asa zis furnizor care se comporta ca dl mai sus mentionat nu cred ca mai are nevoie de rating sau multa "cantarire" a faptelor ...trebuie clar catalogat asa cum merita si e bine ca toti forumistii sa stie si sa ia la cunostinta despre el sau altii care isi inseala clientii ( sub toate espectele: bani, calitate a produselor, pret chiar si cantitate)Daca o persoana a fost nemultumita de un furnizor ar trebui sa o credem caci nu cred ca cineva ar discredita vreun furnizor asa ca nu are ce face... fiecare are motivele sale si cu cat vom incerca sa facem sabloane eu zic ca pierdem esenta. Cam asta am vrut sa spun si imi cer scuze daca am suparat pe cineva.
 

Sash

Active Member
Geo...nu mai sunt convinsa ca inteleg la ce te referi. Deschide un topic asa cum il vezi tu si eu il fac sticky si eventual poll. Dar vezi ca cel poll permite numai 1 singura intrebare cu mai multe variante de raspuns din care cel ce completeaza alege numai una.
Deci...o intrebare, mai multe variante de raspuns si numai una poate fi bifata - asta e limita tehnica a pollului. Bifata, nici macar atribuita o cifra, deci pentru fiecare caracteristica a fiecarui furnizor ar trebui facut un topic separat daca vrem o notare. Sincer...mi se pare munca de sisif si...daca structura e prea stufoasa nu cred ca numarul celor care vor intra sa noteze furnizorii va fi prea mare...
 

popgeo

Well-Known Member
Membru staff
Moderator
Sash a spus:
Geo...nu mai sunt convinsa ca inteleg la ce te referi. Deschide un topic asa cum il vezi tu si eu il fac sticky si eventual poll. Dar vezi ca cel poll permite numai 1 singura intrebare cu mai multe variante de raspuns din care cel ce completeaza alege numai una.
Deci...o intrebare, mai multe variante de raspuns si numai una poate fi bifata - asta e limita tehnica a pollului. Bifata, nici macar atribuita o cifra, deci pentru fiecare caracteristica a fiecarui furnizor ar trebui facut un topic separat daca vrem o notare. Sincer...mi se pare munca de sisif si...daca structura e prea stufoasa nu cred ca numarul celor care vor intra sa noteze furnizorii va fi prea mare...
Ok, acum am inteles la ce te referi. Cred ca intrebarea clara ar fi: Sinteti multumiti de acest furnizor ? Raspuns...DA/NU.. si la comentarii se poate detalia. Ce zici ?

Am sa deschid un topic asa cum cred ca s-ar putea face mai bine.
 

popgeo

Well-Known Member
Membru staff
Moderator
Da imi trebuei unul pe care sa pot sa il editez pina ajung la o forma acceptabila si va rog si sugestii cit mai multe.
 

Sash

Active Member
Daca intrebarea suna de genul : Sunteti multumit de furnizorul x? cu variante de raspuns da si nu, tot trebuie un topic pentru fiecare furnizor :( ca nu pot pune mai multe intrebari intr-un topic. Din cauza asta nu putem face chestionare mai elaborate.
 

popgeo

Well-Known Member
Membru staff
Moderator
carmenlorena a spus:
M-a jignit in toate felurile si mi-a zis sa preiau comanda,si "ca stiu eu cum ma califica el?"daca nu iau puietii?,desi i-am spus ca am stabilit un pret,iar raspunsul lui a fost sa merg la pepiniera.
Dar sa nu zic ca atunci cand l-am ca Liridendronul infloreste doar dupa 15 ani?(eram curioasa si eu),mi-a raspuns raspicat "sa nu ma iau dupa niste gradinari din zona Bucurestiului"
Cred ca exista o posibilitate foarte mare sa inflreasca abia dupa 15-20 de ani

http://apps.kew.org/trees/?page_id=109
http://www.usanpn.org/?q=Liriodendron_tulipifera
 

gomez99

Well-Known Member
Dar fiecare furnizor are topicul lui. el posteaza oferta si cumparatorii opiniile. tot acolo el poate posta replicile lui - nu pe pm, ca chiar n-are rost atunci. daca eu vreau sa cumpar ceva, ma uit frumos pe topic si vad citi pling si citi rid. treaba asta nu trebuie moderata decit in sens de limbaj :p

s-ar putea pune in capul fiecarui topic de furnizor un sticky da/nu cu "sinteti multumit sau nu?''. dar:
1. pollul trebuie facut vizibil si celor care nu au votat [acu e vizibil NUMAI dupa ce votezi]
2. daca un user isi schimba opinia tre sa contacteze moderatorul sai explice ce si cum si sa ceara schimbarea votului din soft - lucru nu prea simplu.
 

Sash

Active Member
Violeta multumesc mult, esti o draguta ca de obicei.
Insa...nu e vorba de decizie aici (cred)... ci de gasit solutia optima si...posibila.

Gomez poti si acum sa vezi rezultatele chiar daca nu ai votat - dai click pe randul de jos pe care scrie f. mic "view results" sau asa ceva. Iar de schimbat votul....nu cred ca moderatorul poate...
 

Sash

Active Member
Popgeo... mi-a venit o idee dar inca o mai rumeg :)

Un rating de tipul celui pe care il propui tu ar fi in mod evident util.
Forumelul din punct de vedere tehnic nu ne permite insa sa construim un chestionar care sa ne ajute pe tema asta.
Putem incerca sa gazduim un chestionar pe un site free, care are si ala o groaza de limitari tehnice - cum ar fi faptul ca in analiza rezultatelor face doar summarize, ca nu te lasa sa descarci datele completate, ca nu te lasa sa afisezi public pagina cu rezultate etc.
Insa, daca Cornelia e de acord, iti propun sa construiesti chestionarul si eu o sa il pun pe respectivul site si o sa actualizez rezultatele, practic ratingul, saptamanal.
 

fixpix

Active Member
mie imi plac lucrurile simple.
un topic din doua parti daca se poate.

unul pentru buline pozitive: si fiecare sa bage cate un topic cu titlu simplu in care se mentioneaza numele/username-ul in discutie:
de genu:
Subiect: de la Ixulescu
Mesaj: am primit coletu. a costat cat am convenit. plantele OK, bine ambalate. nici o problema cu ele

unul pentru buline negative:
de genu:
Subiect: patanie cu Ygrec-escu
Mesaj: Am primit ieri coletul. Din pacate bulbii de crini erau cam mici si unii mucegaiti.

SIMPLU!
Totul scurt si doar cu detalii importante.
Si sigur vor urma si altii care sa completeze. cu confirmari sau infirmari.

Asta in cazul.... Cumparaturilor - care nu se pot rezolva pe cale amiabila.
Si intotdeauna poze, chitante de la posta... ca trebuies dovezi.
Desi... este foarte greu sa vezi in poze... ca aparatele noastre nu sunt intotdeauna profesioniste ca sa prinda diferente de nuante, faptul ca o radacinutza e mucegaita, etc...

in fine. io mi-am dat cu parerea. trebuie ceva simplu. daca vreau sa cumpar de la un membru/furnizor...sa am unde sa vad daca are buline negre si rosii...

tot uit care-s bune si care rele... :rofl:
e mult de cand am absolvit gradinitza!
 

Sash

Active Member
Si ideea asta mi se pare utila dar...am aceiasi problema, cum o realizam tehnic. Adica cine si cum numara bulinele...?
 

fixpix

Active Member
bine sash... bulinele is imaginare....
o sectiune impartita in doua.
vreau sa cumpar ceva de pe forum, de la x. ma bag in sectiunea asta si vad daca cineva a pus o vorba buna / rea despre aceasta persoana/firma... si gata.
imi fac o parere.
si cum ziceam... daca cineva a scris ceva nasol despre x... precis acolo vor fi si altii care sa confirme sau sa infirme cele scrise de autor.
si poate cel acuzat, isi recunoaste gresala... etc... ca si d-astea se intampla.
sau sa nu fie musai vina lui. conditiile meteo, posta...etc...

la fel si cu laudele. daca lui x i se multumeste din partea mai multor persoane, e clar ca e persoana de incredere.

sau daca x a fost bine-intentionat, dar din motive tehnice / de ambalare... ceva nu a mers bine... i se poate reprosa, sau explica cum sa procedeze data viitoare...etc...

deci nu musai un INTERPOL...dar o chestie din care sa se obtina feedbackuri, informatii.
 

Sash

Active Member
hmmm... asta incepusem aici http://egradini.ro/forum/viewtopic.php? ... sc&start=0
Ma gandesc ca in timp se va aduna o lista cu furnizorii neseriosi aici.
Si putem face unul similar cu cei de care suntem multumiti.
Prea multe detalii despre ei nu putem urmari in topicurile astea combinate, insa d'aia sunt topicuri individuale pentru fiecare furnizor in parte...

Daca ai o idee mai buna de realizare... go for it! concepe topicul si eu il fac sticky cat ai clipi :D
 
Stare
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
Sus