reclamatii furnizor faragaut

Stare
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

liza

Member
In urma cu cateva saptamani am vazut oferta de pe acestui forum a user-ului faragaut - numele real Traian Faragau.
Am stabilit sa cumpar 2 liriodendroni ,unul pentru mine si unul pentru un amic si o albizia.Pretul fiecareia era de 15 ron.Mi-a trimis Pm in week- end spunand ca luni va trimite plantele.Azi am mers la posta sa ridic coletul si m-am trezit cu o suma care m-a socat 80 ron.Plantele costau 45 lei coletele sa zic 5 lei fiecare iar rambursul nu-i mai mult de 3 lei.
am desfacut coletul intr-adevar alzitia ,e sanatoasa dar liriodendronii au radacinile putrezite si tulpina musteste de apa si sunt uscati la varf.
I-am cerut explicatii domnului si mi-a replicat ca voi fi o femeie nemultumita toata viata si ca nu ma pricep deloc la arbusti ornamentali.
Dragii mei va las sa vedeti pozele cu radacinile si tulpina plantutelor ,cred ca-s multi cunoscatori care vor judeca.
Am cumparat si eu magnolii ,cand coaja devine violacee e semn ca se usuca.
E asa grav sa ceri explicatii ,din moment ce esti de incredere si platesti cinstit?Persoanele de la care am cumparat plante stiu ca nu am fost rau -platnica ,am trimis banii in avans ,daca mi-a placut ceva am dat banii fara sa pun intrebari.Va trimit un link catre pozele cu liriodendronii sa judecati dac gresesc
http://s269.photobucket.com/albums/jj60/lizi2_2008/
sunt primele 4 poze din album
Cornelia ,fetelor care pricepeti va rog aruncati o privire si nu va lasati pacalite de genul asta de persoane.
Sunt dispusa chiar sa va trimit plantele sa judecati de ce ma simt asa ranita si inselata.
Va multumesc
Domnule v-am promis ca o sa fac totul public ,e inadmisibil asa ceva ,ma las inselata ca vreau eu ,dar ce ati facut dumneavoastra e inadmisibil,sa vinzi plante uscate nu-i corect
Maine va ridica si amicul meu coletul o sa-l rog sa faca si el poze sa vada toti de ce sunt atat de revoltata
 

MihaelaV

Member
Urat din partea domnului faragaut ca ti-a spus ca vei fi o femeie nemultumita toata viata!! Ar trebui sa isi aminteasca regula "clientul nostru, stapanul nostru" inainte de a face asemena afirmatii.
Trebuia sa suni sa ceri lamuriri cand ai vazut la posta ca ti-a marit pretul si eu in locul tau as fi refuzat sa primesc coletul in situatia asta.
 
D

dyayzh

Guest
Din pacate, genul acesta de probleme se mai intalnesc pe forumuri. Problema este ca nu putem controla total aceste situatii, fiecare cumparator asumandu-si un risc. DE obicei, genul de tranzactii virtuale intre persoane fizice se bazeaza 100% pe corectitudine si bun simt. Daca acesta lipseste, e mult mai complicat :(
 

albela

Active Member
Si eu as putea sa fac o reclamatie referitor la acest furnizor. Azi am primit un colet de la el in care mi-a trimis o magnolie si o albizzia. Problema e ca eu nu am comandat nici o albizzia. Valoarea coletului a fost de 105 lei dar nu stiu cum a ajuns la acesta suma. La intrebarea mea de ce mi-a trimis si albizzia (care nici nu arata stralucit) mi-a raspuns asa "Ce-i mult nu strica,numai scabia".
 

Gabiuta

Well-Known Member
Moderator
:eek: mie nu imi vine sa cred asa ceva :x
Daca mai sunt si alte nemultumiri ar fi bine sa fie postate pe forum .
 

popgeo

Well-Known Member
Membru staff
Moderator
Cred ca putem face un sistem de rating al furnizorilor.. adica cite stele din cite. Cornelia poate sa ne spuna daca actualul forum permite asa ceva.
Treaba e ca ar trebui sa fi mai multe criterii...

1. Calitatea produselor
2. Identitatea produselor (adica din 5 au fost 3 alea corecte si 2 incorecte)
3. Profesionalismul cu care esti servit (adica e civilizat sau nu)
4. Profesionalism la reclamatii -a reparat greseala sau a dat o explicatie
5. Pretzul

...si multe altele...

Eventual va rog completati lista cu ce parametrii sa luam in considerare.... macar daca cumparam sa stim si pe ce ne bazam/riscam.
 

popgeo

Well-Known Member
Membru staff
Moderator
Asa si sa fie si sectiune comentarii... adica daca da o explicatie nasola....macar sa stim si noi ce spune. Cred ca ne putem proteja destul de bine daca ne organizam cumva...

Eu spun ca daca te sustine cel putin inca o persoana se poate solicita/cere corectarea tranzactiei sau returnarea banilor in totalitate.Cit priveste primirea de "elemete in plus" la o comada... ori e bonus ori vinzatorul suporta intregul cost de returnare sau de donare catre cel la care i-a fost expediat din greseala.

In alta ordine de idei :
Daca cineva vinde pe forum ca user e bine sa si stie ca riscul de a avea clienti nemultumiti este sa nu mai poata posta oferte si sa il stie tot forumul.

Cornelia, ai putea te rog sa deschizi un topic cu subiectul asta, cred ca un set de reguli mai finisate ar fi necesare si aici.
 

popgeo

Well-Known Member
Membru staff
Moderator
dana_rusu a spus:
vai de mine si eu am facut comanda ce ma fac? si i-mi doream asa mult un loridendron :cry:
Nu inseamna ca si in cazul tau va fi aceeasi situatie... dar poti totusi sa dai un telefon si sa soliciti seriozitate.
 

popgeo

Well-Known Member
Membru staff
Moderator
dyayzh a spus:
Din pacate, genul acesta de probleme se mai intalnesc pe forumuri. Problema este ca nu putem controla total aceste situatii, fiecare cumparator asumandu-si un risc. DE obicei, genul de tranzactii virtuale intre persoane fizice se bazeaza 100% pe corectitudine si bun simt. Daca acesta lipseste, e mult mai complicat :(
Nu sint de acord ca nu putem face ceva... de aia sintem un grup... sa dam un rating si sa ne spunem parerea. Se pleaca de la premisa ca iti asumi un risc... dar odata primita marfa se discuta cu alti clienti ai aceluias furnizor si se poate face si o "jalba" in direct. Cred ca orice furnizor care pare pe forum trebuie sa stie ca e riscant sa il stie membrii de neserios.
Rog niste comentarii...
 
D

dyayzh

Guest
Popgeo, se poate face ceea ce spui tu pe un fapt real. Si realitatea de data asta a fost neplacuta. Sunt cazuri in care intai unii sufera,din pacate :( Acuma, avand fapte reale, se pot lua si masuri.
 
D

dyayzh

Guest
Eu, personal, daca as fi facut comanda la el si inca nu am primit-o si nici nu am dat avans, as renunta la comanda dupa ceea ce am citit aici. Pot spera ca el sa fie corect cu mine, dar sansa e atat de mica sa fie serios, incat mai bine renunt decat sa aiba el o satisfactie ca m-a pacalit.
 

Sash

Active Member
popgeo vad ca exista asa ceva aici http://egradini.ro/forum/viewtopic.php?t=4197 si teoretic multi dintre furnizori la topicul dedicat lor sunt "notati"... e drept ca nu conform unor criterii clare, dar in general cei care voteaza si motiveaza de ce au votat cum au votat.

offtopic..oarecum... ati patit sa trimiteti banii la o firma din afara si sa nu primiti nimic in schimb..? Ce se poate face in cazul asta?

Propun sa facem un topic "experiente neplacute cu furnizori" si... sa facem un gen de top al rusinii.
 

albela

Active Member
Am verificat preturile postate pe blogul personal de dl faragut. Magnolia solictata de mine trebuia sa coste 70 lei, iar albizzia primita vrand-nevrand 15 lei. Diferenta de 20 lei inseamna ca a costat coletul si taxa de ramburs :? .
 

popgeo

Well-Known Member
Membru staff
Moderator
Sash a spus:
popgeo vad ca exista asa ceva aici http://egradini.ro/forum/viewtopic.php?t=4197 si teoretic multi dintre furnizori la topicul dedicat lor sunt "notati"... e drept ca nu conform unor criterii clare, dar in general cei care voteaza si motiveaza de ce au votat cum au votat.

offtopic..oarecum... ati patit sa trimiteti banii la o firma din afara si sa nu primiti nimic in schimb..? Ce se poate face in cazul asta?

Propun sa facem un topic "experiente neplacute cu furnizori" si... sa facem un gen de top al rusinii.
Am vazut respectivul topic, dar acum urmeaza implementarea mai serioasa.
Am putea pune un topic in care se prezinta furnizorul si se fac update la oferte si alte chestii...
Si unul numai de feedback pt acelasi furnizor...de ce, pt ca de exemplu la unii funrnizori nu este topic de "furnizor" dar poate fi de "feedback"....
Adica e bine sa se centralizeze lucrurile si sa se stie ca X ...vinde, nu e pus la furnizori.. (poate totusi il punem).. si la sticky pe prima pozitie e si ratingul... sa vada lumea usor daca se risca mai mult sau mai putin.
Cele doua topicuri pot fi relationte prin sticky, unde sa se zica.... topicul de rating este aici... oferta si updates este dincolo....
Da am patit sa dau banii la o firma externa si sa nu vina... i-am sunat si mi-au returnat banii...altii au cautat unde e pachetul si pachetul se pierduse pe drum...si aia mi-au returnat banii.
Comentarii va rog...
 
Eu am refuzat comanda de la el deoarce pentru 5 liriodendroni,5magnolii,5 albitii(eu cerusem 2 dar el a zis ca-mi pune 5) trebuia sa platesc 75 euro in loc de 38,cat stabilisem la inceput.
M-a bombardat cu pm, si emailuri,in care m-a facut in toate felurile si mi-a zis ca daca vreau la pretul din oferta sa merg la pepiniera...
 
Stare
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
Sus