Bakker

Chestionar nou-nout de evaluare

  • 1

    Votes: 1 25,0%
  • 2

    Votes: 0 0,0%
  • 3

    Votes: 1 25,0%
  • 4

    Votes: 1 25,0%
  • 5

    Votes: 0 0,0%
  • 6

    Votes: 0 0,0%
  • 7

    Votes: 0 0,0%
  • 8

    Votes: 1 25,0%
  • 9

    Votes: 0 0,0%
  • 10

    Votes: 0 0,0%

  • Total voters
    4

sarselia

Active Member
Moderator
Am primit si eu azi catalogul Bakker si am ramas profund dezamagita.Cum ati zis si voi nu au nimic nou si ba mai mult preturile mi se par extrem de mari.
Anul acesta le dau PAS pentru ca nu imi place nimic din ce au.
:(
 

instructor

Member
Am primit si eu azi catalogul o sa comand brugmansiile ,ca anul trecut m-au tras in piept cu ele ,voi vedea acum cit sunt de seriosi :?
 

claude

Well-Known Member
Moderator
am primit si eu catalogul de la ei... Avand in vedere ca am avut si o experienta urata in toamna, cand bulbii de lalele erau toti mucegaiti iar cei de allium uscati, ma indoiesc ca voi mai comanda vreodata la ei...Mai au si niste preturi nerusinat de mari.
 

iudit

Well-Known Member
Moderator
Nu a comandat nimeni de la ei anul asta?Vreau sa lansez o comanda maine si nu stiu cum sa fac,telefonic,prin mail,prin posta?
 

madairina

Member
Eu am comandat tot timpul prin posta si am primit ce am comandat de la ei. Anul acesta am comandat tot asa. Acum astept sa soseasca comanda.
 

claude

Well-Known Member
Moderator
iudit a spus:
Nu a comandat nimeni de la ei anul asta?Vreau sa lansez o comanda maine si nu stiu cum sa fac,telefonic,prin mail,prin posta?
Iudit, eu am comandat telefonic...dar nu am fost multumita de unii bulbi de lalele primiti ca erau mucegaiti iar bulbii de allium erau uscati...
 

alfa

Active Member
Spuneti-mi si mie ce se intampla?? Am primit catalogul de la Bakker, e aproape 100% identic cu cel de la Sieberz, pana si pozele sunt identice... insa preturile cam duble fata de Sieberz? :eek: :eek: :eek:
 

nick1971

Active Member
imi pare rau ca trebuie sa te contrazic :D
CUMPĂRĂTURI FĂRĂ RISC!

Oferim garanţie de recumpărare sau schimbare, până la 14 zile de la cumpărarea produselor! Vă puteţi alege după preferinţe, şi dacă nu vă place marfa în termen de 14 zile, ataşată chitanţa, ne puteţi trimite înapoi. Vă rugăm să ne contactaţi în caz că doriţi să ne trimiteţi marfa înapoi, şi trimitem curier după marfă. Pachetele livrate înapoi prin poştă cu taxa ramburs din motive technice nu le putem prelua.

CALITATE GARANTATĂ

Ca dumneavoatră să primiţi plante de calitate proportională cu preţurile acestora garantăm că acestea sunt controlate sever şi în continuu. Garantăm soiurile cumpărate şi calitatea plantelor. Deoarece dezvoltarea plantelor în cea mai mare parte depinde de modul şi calitatea de plantare şi îngrijire, după 14 zile de la cumpărarea plantelor nu putem garanta schimbarea sau recumpărarea acestora. Toate reclamaţiile, vă rugăm să ne trimiteţi în scris. Dacă trimiteţi plantele înapoi vă rugăm să ataşaţi chitanţa sau copia chitanţei şi plantele cu eticheta originală. În caz că reclamaţia este drept, vă schimbăm marfa şi vă trimitem gratuit la domiciliu. Garanţia nu se referă la pagubele făcute de vreme (ger, furtună, secetă). Relaţiile cu clienţii vă stau la dispoziţie pe timpul deschiderii după orar. Dacă apare orice problemă cu marfa comandată, pe lângă reclamaţiile obligatoriu trimise în scris, ne puteţi contacta pe timp de deschidere la următoarele numere de telefon:

asta e la ei la "conditii de cumparare"
 

Blitz

Active Member
Si eu am primit saptamana trecuta catalogul de la Bakker, dar l-am aruncat pur si simplu.

Acu doi ani am luat lalele de la ei, am mai primit si o robita cu bulbi cadou si niste anemone bonus- DAR:
1. Bulbii din robita nu au mers pur si simplu...
2. Din vreo 100 de anemone au iesit 2..
3. Lalele au iesit, dar chestia cu mix de culori- aiurea: rosii, roz si variatiuni pe tema... si nici lalelele nu au iesit chiar toate

Deci NU MAI IMI TREBUIE!
 

sarselia

Active Member
Moderator
Si eu am primit acea roaba dar fara anemone ca nu cred ca mai aveau.
Dar la fel ca tine si eu am aruncat catalogul lor.Sunt neseriosi, vand plantele sau bulbii la niste preturi nerusinate si calitatea lasa de dorit.
Pacat ca in alte tari unde mai vand sunt mult mai de treaba.
:(
 

bebe Iris

Active Member
am comandat in toamna la Bakker flori de colt, care au venit uscate si crinide apa care erau niste firicele de radacinute. cadoul ptr comanda trebuia sa fie un aparat foto, care defapt a fost o camera web pe baterii :x
am sunat si am facut scandal, le-am explicat ca in stare latenta nu inseamna uscat si ca stiu sa fac diferenta dintre u ap foto si o jucarie cu baterii.
si-au cerut scuze si mi-au trimis un far decorativ in loc de ap foto, pe care l-am pastrat nefiind nevoie sa-l returnez si kiwi issay in loc de plante, chiar daca depasea cu 8 lei comanda mea initiala.
nu au cerut nici un leu in plus, nici ptr transportul al doilea.
deci in concluzie i-am iertat, si acum o luna am comandat 10 irisi germanica, care au venit repede, mari, frumosi si sanatosi. singura dilema este daca siculoarea lor va fi cea din fotografii.
am primit si cadoul, o casuta ptr pasarele foarte draguta si binecunoscuta roaba cu anemone :D
http://bebeiris.sunphoto.ro/Primavara_2010/12639663
http://bebeiris.sunphoto.ro/Primavara_2010/12639671
http://bebeiris.sunphoto.ro/Primavara_2010/12639588
in concluzie, chiar daca au fost neplaceri la inceput, eu sunt foarte multumita.
kiwi-ul este viu, infrunzit, a trecut bine peste iarna, farul imi lumineaza iazul, casuta imi invioreaza ciresul si roaba se potriveste cu aerul rustic al gradinii mele. :wink:
 
Sus