lucaci.m
Member
Re: 4garden
Buna ziua,
Am citit foarte atent acest subiect de pe forum si in calitate de reprezentant al magazinului online www.4garden.ro pot spune ca intr-adevar in sezonul de primavara am avut mai multe probleme. Principalul motiv a fost mutarea depozitului logistic din localitatea Ciumbrud la Aiud. Un alt motiv a fost vremea neprielnica pentru a incepe sezonul de primavara in cele mai bune conditii, sa tinem cont de faptul ca discutam de plante.
Acum pe rand as dori sa va raspund la majoritatea problemelor punctuale care s-au discutat despre 4garden.
1. Costul transportului este calculat de compania Cargus si nu de compania Ciumbrud Plant care administreaza magazinul 4garden. Exista din anul 2010 un contract intre aceste 2 companii care prevede costuri preferentiale pentru clientii nostrii. Au fost anumite situatii de calcularea eronata a costului de transport deoarece magazinul www.4garden.ro a fost modificat, inclusiv softul care calculeaza automat costul de transport.Aceasta problema a fost rezolvata de catre programatorii nostrii intre timp.
2. Folosirea neautorizata a pozelor. Ne-am cerut scuze public pe site-ul suphoto . Intr-adevar era normal sa avem pozele proprii, dar unele soiuri sunt noi si in pepiniera noastra si din pacate nu am reusit sa facem inca fotografii. Inca odata ne cerem scuze!!!
3. Posta sau curier rapid. Nu facem diferente intre clientii nostri, am trimis la unele persoane care au insistat sa trimitem prin posta si am decis ca, incepand cu acest an sa trimitem doar prin curier rapid. Motivul... sistemul de trimitere prin Posta Romana este foarte greoi, dureaza foarte mult, cer ambalare speciala, nu ne permit sa trimitem decat anumite pachete etc.
4. Doamna anasstasia sincer sa fiu nu inteleg de ce ati fost asa de neultumita atata timp cat pe site-ul dvs. de fotografii de pe sunphoto.ro mesajul dvs. este unul pozitiv in priviinta colaborarii noastre!!! Dvs. ati scris acolo asa:
"Toti trandafirii cumparati au pornit bine, mai putin Friesia. Din aceasta cauza, reprezentatul 4 garden m-a contactat si mi-a trimis un alt Friesia si bonus un Hocus Pokus pe cheltuiala dinsului.
Acest lucru mie mi-a dovedit seriozitate si respect fata de clienti. Bravo, asa da!"
Si pentru toti cei care au fost nemultumiti ne cerem scuze, ma repet a fost un sezon foarte greu si de reorganizare, dar consider ca am facut tot posibilul sa onoram in cele mai bune conditii toate comenziile, iar unde au fost probleme am dat doavada de profesionalism si am incercat sa remediem toate situatiile.
Compania Ciumbrud Plant este un producator cu renume nu doar in tara ci si in strainatate, produsele sunt de foarte buna calitate si asta se poate dovedi prin miile de clienti multumiti de colaborarea cu noi. Va rog sa tineti cont de faptul ca suntem producatori si nu niste distribuitori, care cumparam produsele si le vindem mai departe. Acesta este unul dintre motivele pentru care in primavara lui 2012 am intampinat anumite dificultati.
Din pacate nu putem multumii pe toata lumea, desi incercam acest lucru. Speram ca pe viitor sa va demonstram seriozitatea cu care ne implicam atat in productie cat si in vanzarea acestor produse si sa va oferim ocazia de a deveni sau redeveni, cu incredere, clientii nostri.
Cu deosebit respect pentru dvs.
Marius L. - Marketing 4garden.ro
Buna ziua,
Am citit foarte atent acest subiect de pe forum si in calitate de reprezentant al magazinului online www.4garden.ro pot spune ca intr-adevar in sezonul de primavara am avut mai multe probleme. Principalul motiv a fost mutarea depozitului logistic din localitatea Ciumbrud la Aiud. Un alt motiv a fost vremea neprielnica pentru a incepe sezonul de primavara in cele mai bune conditii, sa tinem cont de faptul ca discutam de plante.
Acum pe rand as dori sa va raspund la majoritatea problemelor punctuale care s-au discutat despre 4garden.
1. Costul transportului este calculat de compania Cargus si nu de compania Ciumbrud Plant care administreaza magazinul 4garden. Exista din anul 2010 un contract intre aceste 2 companii care prevede costuri preferentiale pentru clientii nostrii. Au fost anumite situatii de calcularea eronata a costului de transport deoarece magazinul www.4garden.ro a fost modificat, inclusiv softul care calculeaza automat costul de transport.Aceasta problema a fost rezolvata de catre programatorii nostrii intre timp.
2. Folosirea neautorizata a pozelor. Ne-am cerut scuze public pe site-ul suphoto . Intr-adevar era normal sa avem pozele proprii, dar unele soiuri sunt noi si in pepiniera noastra si din pacate nu am reusit sa facem inca fotografii. Inca odata ne cerem scuze!!!
3. Posta sau curier rapid. Nu facem diferente intre clientii nostri, am trimis la unele persoane care au insistat sa trimitem prin posta si am decis ca, incepand cu acest an sa trimitem doar prin curier rapid. Motivul... sistemul de trimitere prin Posta Romana este foarte greoi, dureaza foarte mult, cer ambalare speciala, nu ne permit sa trimitem decat anumite pachete etc.
4. Doamna anasstasia sincer sa fiu nu inteleg de ce ati fost asa de neultumita atata timp cat pe site-ul dvs. de fotografii de pe sunphoto.ro mesajul dvs. este unul pozitiv in priviinta colaborarii noastre!!! Dvs. ati scris acolo asa:
"Toti trandafirii cumparati au pornit bine, mai putin Friesia. Din aceasta cauza, reprezentatul 4 garden m-a contactat si mi-a trimis un alt Friesia si bonus un Hocus Pokus pe cheltuiala dinsului.
Acest lucru mie mi-a dovedit seriozitate si respect fata de clienti. Bravo, asa da!"
Si pentru toti cei care au fost nemultumiti ne cerem scuze, ma repet a fost un sezon foarte greu si de reorganizare, dar consider ca am facut tot posibilul sa onoram in cele mai bune conditii toate comenziile, iar unde au fost probleme am dat doavada de profesionalism si am incercat sa remediem toate situatiile.
Compania Ciumbrud Plant este un producator cu renume nu doar in tara ci si in strainatate, produsele sunt de foarte buna calitate si asta se poate dovedi prin miile de clienti multumiti de colaborarea cu noi. Va rog sa tineti cont de faptul ca suntem producatori si nu niste distribuitori, care cumparam produsele si le vindem mai departe. Acesta este unul dintre motivele pentru care in primavara lui 2012 am intampinat anumite dificultati.
Din pacate nu putem multumii pe toata lumea, desi incercam acest lucru. Speram ca pe viitor sa va demonstram seriozitatea cu care ne implicam atat in productie cat si in vanzarea acestor produse si sa va oferim ocazia de a deveni sau redeveni, cu incredere, clientii nostri.
Cu deosebit respect pentru dvs.
Marius L. - Marketing 4garden.ro