4garden - Plante la ghiveci, trandafiri, vita de vie

lucaci.m

Member
raven a spus:
Eu nu as fi avut nicio problema daca nu m-ar fi sunat.
Dar asa, sa stau toata ziua cu ochii pe corespondenta, nu e tocmai placut. Si asa ma cunoaste toata firma, ca numai au comand colete personale acolo. Si.... ma stiu si curierii :rofl:
Am vb. personal cu dvs. saptamana trecuta si am explicat exact motivele pentru care a durat atat de mult finalizarea comenziilor. Nu ne batem joc de plante si nici de dvs. ca si clientii nostri. Tocmai din acest motiv am si blocat comenziile pe magazin, sa onoram in timp util pentru plantare comenziile catre clientii nostri. Desi riscul de a fi anulate comenziile a fost unul mare pentru intarzierea acestora, ne asumam acest risc pentru ca ne intereseaza mai mult ca, clientii sa fie multumiti de calitatea plantelor noastre!
 

claude

Well-Known Member
Moderator
Dl. Lucaci, din moment ce vineri am primit mail de informare (,) ca comanda mea e in prelucrare, inseamna ca plantele vor fi livrate saptamana viitoare?
 

lucaci.m

Member
claude a spus:
Dl. Lucaci, din moment ce vineri am primit mail de informare (,) ca comanda mea e in prelucrare, inseamna ca plantele vor fi livrate saptamana viitoare?
Da! Saptamana viitoare se vor onora toate comenziile pentru sezonul de toamna la material saditor!
 

raven

Member
Trebuie sa va spun:
ieri am primit comanda mult asteptata si am constatat ca lipseste un butas de vita-de-vie. Am sunat la ei si am anuntat, iar doamna care a raspuns si-a cerut scuze si a primis ca va trimite butasul lipsa.
Azi a venit curierul si cand am deschis coletul am primit si un butas bonus.

Ii multumesc doamnei Lucaci, a fost foarte draguta si amabila.
Numai bine!
 

lucaci.m

Member
raven a spus:
Trebuie sa va spun:
ieri am primit comanda mult asteptata si am constatat ca lipseste un butas de vita-de-vie. Am sunat la ei si am anuntat, iar doamna care a raspuns si-a cerut scuze si a primis ca va trimite butasul lipsa.
Azi a venit curierul si cand am deschis coletul am primit si un butas bonus.

Ii multumesc doamnei Lucaci, a fost foarte draguta si amabila.
Numai bine!
Noi va multumim pentru rabdarea si increderea acordata! Va dorim spor la plantare!

va doresc o seara frumoasa!

marius Lucaci
 

Luciana35

Member
Am primit si eu cei 10 trandafirii comandati de la 4garden. Cativa dintre ei au mugurasi,sper sa nu fie o problema daca ii acopar cu pamant si mranita. Partea buna e ca sunt toti si arata bine, partea proasta e ca in loc de un Morsdag rosu si unul portocaliu am primit doi portocalii :(
 

gabrielais

Active Member
nu vreau sa te demoralizez, insa este posibil sa nu iasa ce scrie :rofl:
eu am patit-o cu ei; in loc de Kent mi-au trimis un trandafir alb care initial am crezut ca este Morsdag dar pare sa fie Wichester Cathedral...nu era mare baiul insa deja il am in gradina..acum iar urmeaza mutari..schimbari.. :)
 

Luciana35

Member
Desi as dori sa nu fie asa, ma gandesc ca exista un risc sa nu fie chiar cum scrie pe eticheta, si nu doar in cazul trandafirilor luati de la 4garden. Totusi sper sa fie probabilitatea destul de mica avand in vedere ca am mai luat in primavara cativa de la Ciumbrud si au fost in regula. In toamna asta am cumparat 56 de trandafiri si ar fi prea frumos sa fie toti asa cum scrie pe eticheta.
Ce m-a intrigat a fost faptul ca am primit doi la fel, cu aceiasi eticheta, ori ca urmare a unei greseli, ori pentru ca nu au mai avut disponibil Morsdag rosu. In cel de-al doilea caz as fi preferat sa fie altceva, nu o dublura la ce am comandat.
Dar asta e, vad eu ce fac cu el :D

.
 

laural

Well-Known Member
Si eu am comandat cele 3 culori Morsdag...dar nici nu vreau sa ma gandesc ca imi trimit altceva :roll: ....daca nu ii au pe stoc, frumos ar fi sa te anunte, inaite sa-ti trimita..... sa poti avea si tu o optiune, nu ? :)
 

Luciana35

Member
Si eu as fi preferat sa fiu intrebata, mai ales ca am vorbit de trei ori la telefon cu o doamna de acolo, dar la mine faptul e consumat :(
Sper ca la tine sa fie altfel :D
 

lucaci.m

Member
Luciana35 a spus:
Am primit si eu cei 10 trandafirii comandati de la 4garden. Cativa dintre ei au mugurasi,sper sa nu fie o problema daca ii acopar cu pamant si mranita. Partea buna e ca sunt toti si arata bine, partea proasta e ca in loc de un Morsdag rosu si unul portocaliu am primit doi portocalii :(
va rog sa ne scrieti pe adresa de e-mail marketing@4garden.ro datele dvs. si numarul comenzii dvs. si recolvam problema ( va trimitem inca un morsdag rosu ).

Multumim pentru intelegere!
 

lucaci.m

Member
Luciana35 a spus:
Desi as dori sa nu fie asa, ma gandesc ca exista un risc sa nu fie chiar cum scrie pe eticheta, si nu doar in cazul trandafirilor luati de la 4garden. Totusi sper sa fie probabilitatea destul de mica avand in vedere ca am mai luat in primavara cativa de la Ciumbrud si au fost in regula. In toamna asta am cumparat 56 de trandafiri si ar fi prea frumos sa fie toti asa cum scrie pe eticheta.
Ce m-a intrigat a fost faptul ca am primit doi la fel, cu aceiasi eticheta, ori ca urmare a unei greseli, ori pentru ca nu au mai avut disponibil Morsdag rosu. In cel de-al doilea caz as fi preferat sa fie altceva, nu o dublura la ce am comandat.
Dar asta e, vad eu ce fac cu el :D

.
Va garantez ca a fost o greseala si tocmai din acest motiv va trimitem si unul rosu asa cum ati comandat!
 

Luciana35

Member
Va multumesc pentru interventia prompa si pentru intentia de a trimite alt trandafir :D .. si eu cred ca a fost o greseala si mai cred ca oricine poate gresi , tocmai de aceea nu doresc sa trimiteti alt trandafir. Ar fi efortul prea mare si se justifica daca trandafirul ar fi lipsit de tot. Daca fac abstractie de aceasta eroare sunt destul de multumita de modul in care ati procedat cu comanda mea.Nu am fost dusa cu vorba de catre persoanele cu care am vorbit, mi s-a spus clar cand am sunat ca voi fi anuntata cand se trimite comada, am fost intrebata cand si cum doresc sa primesc coletul, coletul a sosit exact cand am fost anuntata ca vine.
 

lucaci.m

Member
Luciana35 a spus:
Va multumesc pentru interventia prompa si pentru intentia de a trimite alt trandafir :D .. si eu cred ca a fost o greseala si mai cred ca oricine poate gresi , tocmai de aceea nu doresc sa trimiteti alt trandafir. Ar fi efortul prea mare si se justifica daca trandafirul ar fi lipsit de tot. Daca fac abstractie de aceasta eroare sunt destul de multumita de modul in care ati procedat cu comanda mea.Nu am fost dusa cu vorba de catre persoanele cu care am vorbit, mi s-a spus clar cand am sunat ca voi fi anuntata cand se trimite comada, am fost intrebata cand si cum doresc sa primesc coletul, coletul a sosit exact cand am fost anuntata ca vine.
Va multumesc frumos pentru intelegere! Va mai astept si cu alta ocazie pe magazinul nostru.
 

laural

Well-Known Member
Profit si eu acum de ocazie, aveti idee cand as putea primii o comanda facuta in 21 luna asta ? Multumesc :D
 
Sus