Stimate domnule Orlowski
Eu am cumparat de la dv in doua rinduri. De fiecare data mi s-a raspuns cu solicitudine la telefon, ca mailul parea sa nu il citeasca nimeni. Serviciul in sine a lasat de dorit, in sensul comunicarii. A fost necesar sa dau citeva telefoane ca sa aflu cind vine coletul – si in afara de sotia dv. nimeni nu parea sa stie prea bine ce se intimpla acolo - iar la sosirea lui am avut ceva de investigat pina sa ma dumiresc care ce planta e si cit a costat, din acelasi motiv mentionat mai sus – factura generala.
Plantele sint de calitate, eu nu am a ma plinge in acest sens, au fost ambalate bine, au suportat transportul bine, s-au inradacinat rapid.
Legat de de noul webshop, imi permit sa fac citeva sugestii.
Stiu ca nu e tocmai usor, dar in opinia mea paginile ar trebui sa aiba o prezentare consecventa, in sensul ca acelasi tip de informatie sa fie prezenta pe toate paginile. Sigur ca unele plante nu prezinta flori – sa zicem – dar rubrica ar trebui sa existe, nu sa lipseasca.
Dat fiind ca multi cumpara plante online dupa principiul “vazut-placut” o minima informare despre fiecare planta – in sensul prin ce este decorativa si cum se poate pune mai bine in evidenta – ar fi foarte utila. Eventual sugestii de grupaj, in felul acesta, un client care cumpara o planta ar putea decide sa cumpere inca 2-3. Repet, despre fiecare planta.
Acelasi lucru legat de boli, daunatori, rezistenta la frig, frecventa inflorescentei – in special la plante ca trandafirii, asa ceva este foarte util.
Ati mentinut unele indicatii confuze, ca si pe vechiul site. Spre exemplu Lonicera Mix. Ce inseamna mix? Trimiteti mai multe plante in acelasi pret? Sint mai multe varietati si trimiteti una la intimplare?
Cred ca ar fi utila adaugarea denumirilor comune.
Apreciez in mod deosebit adaugarea optiunilor de filtrare din stinga paginii.
Personal mi-as dori sa gasesc citeva varietati noi de hoste pitice si heuchera