The Fairy

gradinar1

Well-Known Member
Moderator
Un acoperitor clasic, trandafir de tip poliantha, extrem de florifer si care se dezvolta la dimensiuni impresionante. Florile foarte mici in diametru compenseaza prin bogatie si prin inflorirea aproape continua pana toamna tarziu:
 

victoria222

Active Member
E superb... :visator: Eu il am la umbra si nu e asa de incarcat, dar avand in vedere ca nu are soare direct deloc, se descurca foarte bine. O sa mai plantez unul la toamna in plin soare, caci vad ca face un adevarat spectacol.
 

gradinar1

Well-Known Member
Moderator
Daisy iti trimit eu, poate chiar inradacinat daca ai noroc :)
Sa-mi amintesti, te rog, cand ne vedem prima oara (caci eu sper sa ne mai vedem pana la toamna :rofl: sau daca nu iti trimit prin posta
 

Caramell

Well-Known Member
Administrator
Moderator
Este foarte frumos devzoltat, Madalina. Si mie imi place mult, mai ales ca asa cum ai spus, infloreste pana toamna tarziu.

Al meu si-a cam culcat tijele de atata ploaie, a devenit foarte "acoperitor" :).
In vara aceasta am achizitionat si varianta rosie, Fairy Queen care deja e plin de floricele. :D
 

gradinar1

Well-Known Member
Moderator
asa e si al meu acum, pe jumatate intins pe pamant, l-am vazut azi dimineata dupa furtuna de azi-noapte.
Unde ai gasit Fairy Queen? Mi-as lua si eu...
 

gabrielais

Active Member
fetelor, este de-a dreptul minunat..chiar de basm... de pe unde l-ati achizionat? ca la toamna e deja pe lista de cumparaturi... :wink:
 

victoria222

Active Member
Gabriela, eu l-am luat pe al meu de la Rosafruct, dar sa stii ca se prind foarte usor din butasi. Daca vrei butasi iti dau cu placere.
 

gabrielais

Active Member
multumesc Victoria... :hug: esti o draguta; daca nu-l gasesc in ofertele producatorilor, cu siguranta o sa vreau; :oops:
 

Caramell

Well-Known Member
Administrator
Moderator
gradinar1 a spus:
asa e si al meu acum, pe jumatate intins pe pamant, l-am vazut azi dimineata dupa furtuna de azi-noapte.
Unde ai gasit Fairy Queen? Mi-as lua si eu...
Aveau toata gama Fairy in promotie la City Garden, acum vreo 2 saptamani. Vrei sa trec maine pe la ei sa vad daca mai au? Si daca au, iti iau vreunul?
 

gradinar1

Well-Known Member
Moderator
Saru' mana, esti ca de obicei o fata de nota 200!!!
Maine sunt in Buc si trec pe la City Garden Pipera...ma duc in Pantelimon - e vreunul si pe acolo??
Daca nu gasesc, te sun!! Multumesc mult!! :hug: :indragostit:
 

Caramell

Well-Known Member
Administrator
Moderator
Da, eu chiar din City Garden Pantelimon l-am luat. E pe DN3, la iesirea din comuna Pantelimon, dupa fabrica de bere Tuborg, imediat dupa podul Soselei de Centura. Este pe dreapta, cum vii dinspre Bucuresti.
 

alfa

Active Member
As vrea si eu unul rosu. Indraznesc sa va rog fetelor, sa-mi cumparati si mie unul daca mai sunt la 15 lei :oops:
 

Caramell

Well-Known Member
Administrator
Moderator
Maine dimineata (sper sa nu uit :oops:) as putea sa trec pe acolo. Si va sun pe amandoua sa va spun ce gasesc.
 
Sus