Gardener

michaela

Active Member
www.gardener.ro

am comandat la ei si n-am fost deloc multumita in primul rand unele din plantele comandate nu au venit-bine ca n-au inlocuit cu ce aveau ei- iar in al doilea rand bulbii de iris erau pe jum putreziti le dau nota 4 + proasta comunicare n-am fost anuntata...nimic
 

iza1202

Member
Eu am facut comanda vineri, 11 aprilie, si mi-au zis ca ajunge luni sau marti. Intr-adevar, astazi au sosit.
Referitor la starea plantutelor, trageti singuri concluziile :
Asta e ce-am comandat:


Si-n cutii:



Eu personal sunt f multumita si nu am ce sa le reprosez.
 

carmenn

Member
Ce ti-ai comandat acolo...
Vad undeva ceva muschi in care e infasurat ceva, e muschi spanghum ?? arata cam ca muschiul spanghum...dc au asa ceva si eu vreau doar muschi... :)
 

lili

Member
iza1202 a spus:
Eu am facut comanda vineri, 11 aprilie, si mi-au zis ca ajunge luni sau marti. Intr-adevar, astazi au sosit.


Eu personal sunt f multumita si nu am ce sa le reprosez.

Si mie mi se par intr-o stare multumitoare!!!! :marfa: :D
Spanghumul nu este comercializat in tarisoara noastra :x ...doar ca avem norocul sa il gasim in mijlocul naturii :D
 

cllara78

Member
IZA ,te roooooog ajuta-ma.Spre rusinea mea nu stiu sa trimit mail,nu ma pricep la asta.Nu stiu nici sa-ti vorbesc doar tie pe acest frum asa cum ai facut tu, asa ca te rog daca poti intreaba-i tu pe cei de la gardener .Am comanda cu nr 1179 din 31 03 2008.Te rog !
 

cllara78

Member
Multumesc IZA,multumesc LILI!!!!!!!Acum am un nr de telefon la care sa o stresez pe tanti de la Gardener.Cand le primesc va anunt,si fac si comentarii.Multumesc inca o data
 

melu

Member
Buna fetelor, am comandat si eu la gardener bulbi de begonii. Comanda am facut-o in ianuarie si mi-au transmis raspuns ca livrarile vor incepe prin martie, apoi in jurul datei de 6,7 martie ( nu mai stiu exact)m-au sunat si mi-au spus ca imi vor expedia comanda. Am primit bulbii luni pe 10 martie pentru ca eu am solicitat sa-i primesc luni, ei voiau sa mi trimita sambata, dar nu eram acasa.... si am fost tare multumita de ei.... ca dovada ca din 12 bulbi, 11 sunt deja plante mai mari sau mai mici. Am vrut sa va spun ca eu ii consider seriosi. : :D
 

blueheart_d

Member
pe m-au sunat si pe mine sa ma intrebe pe ce sa faca factura pt bulbi iar eu am zis ca mai bine sa ma astepte sa vin sa ridic coletul pt ca nu era departe de mine. cand am ajuns am zis ca prefer sa mai cumpar cateva flori de banii de curier, iar raspunsul a fost ca oricum curieul il platesc ei. cele care ati primit colete ati platit curier?
 

iza1202

Member
blueheart_d a spus:
cele care ati primit colete ati platit curier?
Eu nu, dar imi spusesera ca la comenzi peste 200 lei suporta ei curieratul, indiferent din ce oras esti. Asa ca am facut comanda in valoare de 200 si-un pic lei :D
 

orlovszki

Member
cllara78 a spus:
Multumesc IZA,multumesc LILI!!!!!!!Acum am un nr de telefon la care sa o stresez pe tanti de la Gardener.Cand le primesc va anunt,si fac si comentarii.Multumesc inca o data
Daca are cineva problema cu livrarile sau comunicarile de la Gardener va ajut cu toata placerea.
Ieri am aflat de postarea lor pe acest topic. I-am listat aceasta pagina, ca sa-i fac o zi neplacuta pe onomastica ei.
Fiindca sotia mea este administratoarea la Gardener, va asigur ca vor solutiona orice problema neplacuta care a putut apare pe parcurs, fie ea de comunicare sau de calitate a livrarilor.
asa ca, daca aveti orice neplacere, imi puteti da un riplai (reply) sau scrieti direct la ea pe n.orlovszki@gardener.ro
multu.
 

cllara78

Member
Am primit comanda de la Gardener chiar inainte de Pasti,am fost f multumita de ea.Pe factura scria plante perene mici si plante perene mari dar vreau sa va spun ca cele mici erau la fel de mari deci le-am deosebit dupa ghiveci.Am avut si timp sa le pun in gradina si s-au prins toate inclusiv o magnolie care a facut si o floare.Daca ar fi as da nota 10 cu felicitari.
 

orlovszki

Member
Sa stiti ca chiar nu-i usor vanzarea plantelor prin internet.
Din pacate s-a intamplat sa trimitem marfa deteriorata inca din start pentru ca nu le-am verificat fiecare ambalaj ce contine (asta este oricum culpa noastra). Alta data au fost probleme la livrare din pricina curieratului.
Saptamana trecuta am avut surpriza sa primim un colet returnat (neacceptat de client). Coletul valora vreo 40 de lei dar nu am fost nici noi atenti sa verificam unde se afla adresa de livrare. Era la 70 km de cel mai apropiat punct de lucru de la fan curier. Ei au uitat sa ne avertizeze si au incarcat nota de plata cu vreo 65 de roni, cheltuieli de deplasare. De atunci verificam orice destinatie necunoscuta.
Asteptam mai departe observatiile, fie ele critici sau laude. Este in beneficiul nostru si al clientilor.
Am inceput demersurile pt implementarea sistemelor de management tocmai ca in viitor sa nu se intample erori (sau cel putin sa le reducem la minimul posibil)
Alles gute tuturor
 

michaela

Active Member
sa zicem ca n-am avut eu Bafta?.... in orice caz plantele n-am zis ca nu au ajuns...ci pur si simplu ca au impartit comanda ...deci transport de 2 ori asa ca am renuntat la ceea ce vroiau sa-mi trimita (cele ramase ...comenzi n-am facut decat una!...ei au impartit-o in doua..pt ca nu aveau o planta) plus ca nu am primit nici un mail despre data livrarii....telefon...daca nu eram acasa?... despre iris am zis ca era pe jum putrezit pt ca nici in momentul asta nu are frunze sanatoase...ci tot pipernicit... sper sa regenereze...asta-i tot! celelalte sunt ok...doar ca mi-au schimbat la una dintre ele culoarea.... in loc de galben este alb...
Si sper sa fiu printre cei putini ...nemultumiti si... peste toate le urez bafta insa cu un nod in gat.
Ce ziceti voi? c-ati fost anuntate telefonic ? eu nicidecum deci daca nu eram acasa ...?!?!?!
 

Ema

Member
Domnule Orlovszki , ma tem ca politica dvs. de imbunatatire a serviciilor nu prea are efecte , in orice caz nu pozitive. Am colaborat cu firma dvs. de cateva ori pana acum si am fost in general multumita , dar ceea ce se intampla din august incoace depaseste limita suportabilului.

Este inadmisibil ca o comanda initiata in august si amanata de nenumarate ori tot din cauza firmei, sa ajunga sa fie livrata astazi incomplet, plantele sa aiba alte marimi decat cele comandate iar eu nici macar sa nu fiu anuntata/intrebata daca sunt de acord cu aceste schimbari , desi v-am sunat saptamanal sa ma interesez de soarta comenzii .

Nu ma intereseaza despagubirile in numerar care mi-au fost oferite , sunt doar profund dezamagita dupa ultima experienta si constat cu tristete ca va trebui sa renunt la serviciile firmei Gardener , dupa cum in primavara am renuntat si la serviciile celor de la Eutopia , din aceleasi considerente.

Daca aveti pretentia si ambitia sa faceti comert online , atunci asigurati-va ca oferiti clientului toate informatiile , nu doar promisiuni care nu sunt respectate.

Imi pare rau ca a trebuit sa scriu acest mesaj , doamna Orlovszki chiar a fost foarte amabila si parea sincer interesata sa ofere servicii de calitate , insa totul a ramas la stadiul de promisiune. Prin august imi promitea ca toate plantele vor fi fotografiate si trimise clientului spre verificare inainte de a fi livrate. Astazi am primit coletul fara a fi macar anuntata cand a fost expediat , ce pretentii sa mai am la email cu poze.

In cazul in care i se pare cuiva ca ma plang prea mult , as vrea sa va ganditi ca nu vom avea parte de servicii de calitate in Romania daca nu vom incepe sa sanctionam drastic proastele servicii. A cumpara plante online nu trebuie sa fie un risc , atat timp cat pe prima pagina a magazinului online nu scrie "Intrati si cumparati pe propria raspundere , e posibil s-o luati in freza" .

Pe acelasi subiect dar cu alti protagonisti , dupa experienta neplacuta din primavara cu cei de la Eutopia am vrut totusi sa le mai dau o sansa si am comandat si la ei ceva in toamna. Replica a venit rapid , nu doreau sa-mi preia comanda decat daca achitam in avans toata factura , ca si cum eu as fi fost cea vinovata pentru ce se intamplase in primavara iar ei isi pazeau spatele acum. Culmea tupeului si a nesimtirii e in curte la Eutopia se pare.
 

ruxitzika

Well-Known Member
Moderator
Domnule Orlovski, tare ma bucur sa va gasesc pe acest forum! Noi ne-am intalnit si la Baia Mare si la Oradea, am fost colaboratori pe vremea cand eu lucram la Epa. Sper sa ne mai vedem si cu alte ocazii :D
 
Sus