Roxana Peled
Active Member
Si astia de la gradina-bijoux dau garantie la trandafiri doar ca nu cred ca i-a intrabat dalailana
Ceea ce in mod surprinzator nu pare sa inteleaga nimeni este ca daca li se cere sunt obligati sa retrimita trandafirul in cauza iar faptul ca nu li se cere este o chestiune de alegere. Daca clientul se "jeneaza" sa-si ceara drepturile n-are furnizorul nici o vina. Toata lumea mai face greseli, ideea este sa li se corecteze iar daca alegem sa n-o facem ne plangem degeaba.
Ceea ce in mod surprinzator nu pare sa inteleaga nimeni este ca daca li se cere sunt obligati sa retrimita trandafirul in cauza iar faptul ca nu li se cere este o chestiune de alegere. Daca clientul se "jeneaza" sa-si ceara drepturile n-are furnizorul nici o vina. Toata lumea mai face greseli, ideea este sa li se corecteze iar daca alegem sa n-o facem ne plangem degeaba.