Bakker

Chestionar nou-nout de evaluare

  • 1

    Votes: 1 25,0%
  • 2

    Votes: 0 0,0%
  • 3

    Votes: 1 25,0%
  • 4

    Votes: 1 25,0%
  • 5

    Votes: 0 0,0%
  • 6

    Votes: 0 0,0%
  • 7

    Votes: 0 0,0%
  • 8

    Votes: 1 25,0%
  • 9

    Votes: 0 0,0%
  • 10

    Votes: 0 0,0%

  • Total voters
    4

sicamin

Member
Chiar azi am primit si eu mesaj pe telefon ca mi-au livrat comanda. Desi am fost vineri si am tot intrebat ,nu ajunsese inca. Asa ca pana marti nu mai e deschis la oficiul postal sa pot ridica pachetul :cry:
Oricum comanda era pentru inceputul lunii si asa a intarziat mult. Va spun mai multe cand voi intra in posesia pachetului.
 

cornelia

Fondator
Membru staff
Am primit un telefon mai devreme de la o doamna de la Suceava care spunea ca este foarte nemultumita de coletul pe care i l-am trimis eu/noi si ca o sa faca plangere la protectia consumatorului. Am ramas masca. Reactia imediata a fost: care colet??

Dupa aia am aflat ca firma Bakker s-a folosit de sigla eGradini.ro si a trimis asa colete oamenilor care au facut comenzi la ei. Omul amarat si suparat ma suna pe mine crezand ca este o legatura intre noi si aceasta firma.

NU ESTE NICI O LEGATURA SI CEEA CE AU FACUT EI SE CHEAMA MAGARIE. Credibilitatea noastra ca grup este afectata de practicile acestei firme. Rugamintea mea este sa-i sunam cat mai multi si sa le dam peste nas. De ce sa platim noi pentru porcariile pe care le fac ei?

Sunt indignata!
 

cornelia

Fondator
Membru staff
Acesta este numarul pe care l-am gasit:
Bakker 0212019695 si bakker@yon.ro

Exista si un site?

Voi cum ati facut comanda atunci cand ati facut? S-a intamplat sa primiti colet de la bakker si sa existe sigla egradini pe el???
 

cornelia

Fondator
Membru staff
Slava Domnului!

Alte pareri??

Spuneti-mi cum anume ati facut voi comanda la ei? Cine v-a raspuns si dupa cata vreme?
 

Gabiuta

Well-Known Member
Moderator
:eek: :x :whew: N-as vrea sa se auda ce cuvinte imi circula acum in cap legat de aceasta firma!!!!
Miine la prima ora ................ou+otet :astept: :eek:f:
Eu am povestit la vremea respectiva.. .............
Pot vota de vreo 50 de ori nota 1??? :rofl:
 

cornelia

Fondator
Membru staff
Din pacate nu, Gabiuta. O sa fac eu un mesaj pentru oamenii nemultumiti de Bakker pe care o sa-l pun in site. Sa nu mai ia si altii plasa. E pacat ca ei sa castige bani si noi sa ne alegem cu nervi si vise distruse.
 

sicamin

Member
Nici pachetul meu nu avea nimic legat de egradini.Eu am facut comanda la inceputul lunii martie (prin formular primit la Praktiker,in brosura).Am bifat comanda pentru inceputul lunii aprilie si am primit mesaj vineri 25 aprilie ca mi-a trimis pachetul. Abia in data de 2 mai am primit pachetul. Plantele au fost foarte mici si firave. Doua nu au rezistat(eu am luat 3 plante de Acalypha ) iar una sper sa o resussitez. Din cele trei plante de garofite(pentru prietena mea) nici una nu sa prins. Eu nu am verificat radacinile ,le-am replantat cu tot cu coletul de pamant. Radacinile de la garofite au fost putrezite. :cry: Cadoul primit :bulbi de gladiole,frezii sialte 2 feluri ,impreuna cu roaba ornamentala.
Oricum a fost un pret destul de mare 80 lei pentru 6 plantute si nu a meritat.
http://s68.photobucket.com/albums/i9/mn ... 290556.jpg
http://s68.photobucket.com/albums/i9/mn ... 290559.jpg
 

Arpi

New Member
Probabil Bakker Romania nu are nimic comun cu Bakker Italia? Eu am comandat de mai multe ori la Bakker Italia si sint multumit. De ce? Dau garantie 5 ani. Cunoscuti de-ai mei, cind nu s-au prins florile au sunat doar si imediat au trimis altele (sau returneza banii). Primesc regulat on-line revista lor cu oferte. Este adevarat ca preturile sint mari, dar merita. De fiecare data trimit si cadouri. Aici, in Italia sint punctuali. Nu evaluez Bakker Romania pentru ca eu nu am comandat acolo.
 

lili

Member
Bakker-ul din Germania il cunosc si nu ma indoiesc de seriozitatea lor.
Aceast surogat de firma/reprezentanta Bakker din Romania nu face o carte de vizita tocmai buna, firmei mama :( ....asadar cel mai corect este de-a se scrie Bakkerului din Germania sau Olanda. Protectia consumatorului sau orice alt fel de protest/nemultumire nu elimina neajunsurile si magariile facute de acesti neseriosi.
Eu am procedat similar cu o alta firma si cu alt profil. In momentul in care i-am anuntat ca le-am scris celor din Germania......produsele au ajuns cu un curier special ( :!: eu nu optasem pentru aceasta posibilitate de livrare) cu scuzele de rigoare si rugamintea de-am retrage plangerea .
Din pacate unele firme trebuie educate de clienti :( :x
 

manuella

New Member
..ptr cei care cumpara de la bakker.ro..... o sa fiti un pic dezamagiti! am cumparat in martie brugmansia ( 3 buc de culori diferite )cu floare dubla....si sa vedeti ce floare simpla are! nici vorba de dubla!
 

narcisab

Member
buna tuturor eu sunt mai noua pe aici. am primit un catalog de la bakker si tare mult mi-ar place sa imi iau o planta de kiwi, dar din cate vad cam toata lumea e nemultumita de ei.
Intrebarea mea : as putea lua acea planta de altundeva? sau s-a mai schimbat ceva in caliatea livrarilor.

multumesc
 

cornelia

Fondator
Membru staff
Eu am rezerve ca s-ar fi putut imbunatati ceva intr-un timp atat de scurt. S-a mai vorbit aici despre Kiwi asa ca sigur mai exista si alte surse.
 

narcisab

Member
multumesc mult pentru promptitudine :) - am citit topicul despre kiwi, o sa ii intreb pe cei implicati

seara frumoasa,
Narcisa
 

Eu

Member
am comandat si eu bulbi de lalele si crini si am primit comanda cam intr -o luna plus un bonus . este vorba de o mini roaba de lemn cu 60 de bulbi ; 10 narcise si 50 chinodoxa :D
 

irinabv

Active Member
Moderator
S-a mai schimbat ceva intre timp? In bine? Mi-am comandat si eu catalogul, asa, de test, dar parca vezi ca o sa ma ademeneasca ceva de acolo :roll: Am inteles ca bulbii sunt adusi din Germania sau Olanda si probabil de-aia dureaza mai mult pana ajung.
 

cornelia

Fondator
Membru staff
Din Olanda. Deci, cand se face o comanda de genul asta echivaleaza cu o comanda externa.
 
Sus